JellyPages.com

Wednesday, December 26, 2012

Penutup 2012

Assalamualaikum peeps

Mesti tertanya kenapa tajuk macamtu padahal masih ada berapa hari lagi sebelum tahun 2012 nak berakhir. Sebenarnya kontrak aku dah nak habis dah. Aku bekerja sebagai PSH aka pekerja sambilan harian di Jabatan Perangkaan. Dah nak setahun aku bekerja disini. Aku ingat lagi tarikh aku masuk bekerja. 3.1.2012 tarikh keramatnya. huhu so 31.12.2012 ni adalah pengakhirannya. Agak sedih juga sebab dah setahun bekerja disini. Macam macam pengalaman suka dan duka aku dapat. Pengalaman bekerja tu pon dapat. huhu. Walaupun hanya sambilan, tapi pekerja tetap kat sini ramah ramah belaka. Tak nampak sangat la pentingkan darjat tu bak kata Izuan. hihi. So lagi berapa hari je lagi. 3 hari lagi tak masuk Sabtu dan Ahad. Hmphh lepas ni dah takda duit masuk dah. huhu. Acamane tu -,-" Okay lari topik sekejap.

So aku cubalah nak menghargai detik detik terakhir disini. Kebiasaannya aku suka beli laksa dekat kafe JPA tu. Sedap la juga bagi aku pencinta laksa ni. hehe. Kakak yang jual laksa tu pon dah kenal muka aku. Bos aku siap panggil aku minah laksa. hewhew. Im gonna miss them.




Wednesday, December 19, 2012

Fall for you





The best thing about tonight's that we're not fighting
Could it be that we have been this way before
I know you don't think that I am trying
I know you're wearing thin down to the core

But hold your breathe
Because tonight will be the night that I will fall for you
Over again
Don't make me change my mind
Or I wont live to see another day
I swear it's true
Because a girl like you is impossible to find
Your impossible to find

This is not what I intended
I always swore to you i'd never fall apart
You always thought that I was stronger
I may of failed
But I have loved you from the start
Ohhhh

But hold your breathe
Because tonight will be the night that I will fall for you
Over again
Don't make me change my mind
Or I wont live to see another day
I swear it's true
Because a girl like you is impossible to find
It's impossible

So breathe in so deep
Breathe me in
I'm yours to keep
And hold onto your words
Cuz talk is cheap
And remember me tonight
When your asleep

Because tonight will be the night that I will fall for you
Over again
Don't make me change my mind
Or I wont live to see another day
I swear it's true
Because a girl like you is impossible to find
Tonight will be the night that I will fall for you
Over again
Don't make me change my mind
Or I wont live to see another day
I swear it's true
Because a girl like you is impossible to find
Your impossible to find