JellyPages.com

Friday, April 1, 2011

Kahwin ^^

Okay. Gambar ni ditangkap sebelum pergi ke kenduri kahwin abang saudara saya.  Sempat lagi posing youols. ^^  Memang gedix dan BERKAKI AYAM.

Dah nak balik Putra.  Hah! Yang ini gambar bersama abang buncit saya.  Jangan salah faham.  Abang kandung saya. ^^  Setelah sekian lama dalam satu bulan tak jumpa sebab dia duduk kat kampung dengan atok opah kat Perak sebab U dia kat sana. hahaha. I miss u Along :))

haha. Saya rasa nak gelak tengok yang ini.  Macam muka baru bangun tidur pon ade.  Gambar ni dalam perjalanan nak balik Putra balik.  Tapi sempat singgah sakan kat rumah sanak saudara belah abah.  huhu. What a long journey.

Ini dengan adik kesayangan saya.  Hidayah ^^.  Sweet kan dia?  Angguk cepat. ^^



No comments:

Post a Comment