JellyPages.com

Thursday, March 3, 2011

Pagi yang kelam

Morning everyone.
Okay, pagi ni saya nak cerita pasal pagi yang kelam. Bukannya apa, cuma pagi tadi sepanjang perjalanan mahu pergi itu pejabat, saya memerhatikan gelagat manusia yang berada dalam kereta. Al-maklumlah pagi-pagi macam ni jalan semestinya sesak dengan kereta2 kan. So, saya tengok muka semua orang monyok macam siput sedut je. Biasalah pagi2 tambah2 lagi nak pergi kerja. So, dengan keadaan yang agak tegang tu saya tergelak dan menghiburkan diri sendiri melihat gelagat mereka. Ada baiknya juga ye. Jadi pagi2 lagi dah bersemangat untuk menempuh hari yang agak panjang pada hari ini. Go Go Liyana! :)

No comments:

Post a Comment