JellyPages.com

Monday, January 31, 2011

InnocenceGirl

FikiranBawahSedar

Hai my beloved bloggish. haha. Sedar tak sedar dah 10 minggu aku menjalani LI di KDN. Fuh. ~Sighed
Apa yang boleh aku kata memang terlalu banyak pengalaman yang aku telah kutip sepanjang menjalani LI di sini.
Bulan 3 ni, KDN akan mengadakan Family Day atau bila ditranslatekan akan menjadi Hari Keluarga. Hurm, tak silap aku tempatnya di Pahang. Yela kot tu. Aku terlalu gembira hingga tak terlompat. aduh.  Tapi pada masa yang sama aku tak sabar nak menjejakkan kaki aku dekat Port Dickson. haha. Aku nak belajar balik sebab aku tahu alam pekerjaan amatlah memenatkan walaupun sebenarnya alam pelajaran lebih kurang je tapi sebenarnya bagi aku 2 benda itu adalah benda yang berlainan tarafnya. hehe. Aku takde banyak komen sangat pasal LI ni cuma aku tak sabar nak habiskan dan menjalani kehidupan seperti biasa. cewah. Sungguh aku tak mampu untuk menceritakan segalanya yang telah berlaku di sini. So till then, bye2.